Technet X Isola

Isola har rundt 300 ansatte med mange ulike behov. 
Ved at vi er små, har Isola fått den oppmerksomheten din trengte fra oss.
Noen tall:
De er 227 IT-brukere. Det er ca. 1419 innmeldte saker fra Isola til helpdesken pr. år, hvor alle 1419 blir løst.
Og gjennomsnittstiden på løste saker: 2 minutter og 40 sekunder.

"Vi satt opp en liste på krav som var viktige for oss, og Technet har levert på alle. I dag har vi et tett og godt samarbeid, og de fungerer absolutt som en integrert del av bedriften."

Steffen André Welfler – Logistikk og IT-direktør i Isola

Ansatte-i-Isola-kunder-av-Technet

La oss fortelle deg en historie...

Isolas IT-system skapte økende frustrasjon hos de ansatte.
Som en følge av dette, kom Technet på banen i 2016.
Ønske var klart: En IT-avdeling som fungerte som deres internavdeling. En aktør som kunne utnytte teknologi for å skape stabile IKT-tjenester, effektivisere driften og finne nye forretningsmuligheter.

Tiden var inne for å overføres til Technet.
Med produksjonsbedrifter i Norge og i utlandet, ville det påløpe store kostnader om systemet til Isola ble liggende nede under overføringen. Alt måtte være operativt, hele veien til målet, mens Technet innførte den nye standarden.

Dette var vellykket. Noe kursing av ansatte og en kompleks nettverksløsning senere, er Isola fremdeles en klar og tydelig ambassadør for Technet.

Glade ansatte i Technet som jobber for Isola.

Din hemmelige superkraft

Isola gir et klart svar på dette.
Ved at vi er små, så får du et fortrinn.
Vi tar risiko, vi fokuserer på innovasjon og gjør modige valg.
Alt for å ikke bli irrelevante mot kjempene i vårt marked.

Vi blir mer «på ballen».

Vi kan følge opp deg som kunde akkurat slik du ønsker å bli fulgt opp.
Du blir ikke borte i mengden blant massevis av kunder.

Hos oss, er det du som sitter i førersete.

Abonnér på vårt nyhetsbrev

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.