Bli kvitt IT-support som aldri svarer

Du kjenner det sikkert igjen.
Datamaskinen fryser. Systemet henger. Printeren nekter å samarbeide.
Du prøver å løse det selv – igjen. Men ingenting fungerer.

Lite hjelp

Så du ringer IT-support.
Telefonen ringer, ringer og ringer.
Ingen svar. Du prøver igjen.
Etter ti minutter får du endelig kontakt, men ikke med den som kan hjelpe deg.

Personen du snakker med har ingen teknisk bakgrunn. De bare noterer henvendelsen og lover at noen skal se på det senere.
Arbeidsdagen din stopper helt opp, oppgavene hoper seg opp.
Og du sitter igjen uten løsning.

Sekretær-funksjon

Hvorfor skal det være så vanskelig å få hjelp?
Fordi mange bedrifter fortsatt bruker «sekretær-support». Dette er et mellomledd uten kompetanse eller myndighet til å fikse problemet ditt.
Det resulterer i forsinkelser, dobbeltarbeid og bortkastet tid.

Hva vi gjør

Vi gjør det annerledes.
Hos oss løser vi i gjennomsnitt kundenes henvendelser på 2 minutter. 

Slik får vi det til:

Når du ringer support, møter du erfarne konsulenter med 13 års erfaring i snitt. Alle har myndighet til å utføre endringer, og løse problemet ditt med en gang.

Du blir aldri sendt videre.

En som jobber med IT-support hos Technet. Snakker med kunde på headset.

Kunnskapsbank

Når et problem er løst, lagres løsningen i vår kunnskapsbank. Hvis du ringer igjen med et lignende problem, får support automatisk forslag til denne løsningen neste gang den oppstår. Selv om det ikke er den samme driftskonsulenten som sist. 

Visuelt kart

Vår IT-support har et visuelt kart over alle applikasjoner, servere, maskiner og mer, koblet til overvåkingssystemet. Hvis det oppstår en feil, får konsulenten et visuelt varsel og finner problemet umiddelbart.

All historikk

All historikk fra tidligere henvendelser er alltid tilgjengelig. Konsulenten ser konteksten med en gang, oppdager om det er et gjentakende problem, og tar bedre beslutninger. Alle konsulenter har tilgang til samme informasjon.

Klar for forandring?

Tiden du bruker på å vente på IT-support er over.

Vi kutter ventetiden på support drastisk og får deg tilbake til oppgavene dine på et blunk.

Liker du bedre å se dette på film?

Vi har også laget en video på dette. Den kan du se under.

Abonnér på vårt nyhetsbrev

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.